جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین مانع اعمال سلطه آمریکا بر جهان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نظام جمهوری اسلامی ایران را از اصلی ترین موانع اعمال سلطه آمریکا بر جهان دانست و گفت: گروه های تروریستی با حمایت آمریکا ایجاد شده و از آنها نیز پشتیبانی نظامی و تسلیحاتی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز (۱۱ تیر ماه) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به هفته «حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از ۶ تا ۱۲ تیرماه هر سال از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رخدادهای ۶ تا ۱۲ تیر ماه از جمله اینکه در  ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری توسط گروهک تروریستی فرقان انجام شد، گفت: در هفتم تیرماه و یک روز بعد حادثه بمب گذاری توسط سازمان منافقین در دفتر حزب جمهوری اسلامی اتفاق افتاد که باعث به شهادت رسیدن آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز هشتم تیرماه سال ۶۶ بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق صورت گرفت و باعث شهادت ۱۱۰ نفر و مجروح شدن بیش از پنج هزار نفر شد.

 

حجت الاسلام خاضع به شهادت رساندن «محمد کجویی» رئیس زندان اوین در تیرماه ۱۳۶۰ و به شهادت رساندن آیت الله صدوقی نماینده حضرت امام (ره) و امام جمعه یزد در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۱ توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین را از دیگر جنایت ها دانست و ادامه داد: شلیک موشک توسط ناو آمریکایی «وینسنس» به هواپیمای مسافربری ایرباس کشورمان در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۰ که منجر به شهادت همه ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن هواپیما (۶۶ کودک زیر ۱۳ سال، ۵۳ زن و ۴۶ تبعه کشورهای خارجی) شد، این هفته به عنوان هفته «حقوق بشر آمریکایی» نام گذاری شد.

 

امام جمعه موقت یاسوج هدف از این نام گذاری را انعکاس چهره نفاق، دو رویی و دروغ گویی قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر دانست و تاکید کرد: این هفته فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی و خبیث آمریکای جنایتکار و اینکه موضوع حقوق بشر به ابزار و حربه ای برای اعمال فشار به کشورهای مستقل به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل شد، است.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا خود بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان بوده و در همه امور کشورها آشکارا مداخله می کند.

 

حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه گروه های تروریستی با حمایت آمریکا ایجاد شده و از آنها نیز پشتیبانی نظامی و تسلیحاتی می کند، گفت: سازمان تروریستی منافقین به عنوان یکی از ابزارهای تروریستی آمریکا تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر از انسان های بیگناه توسط این سازمان جهنمی ترور شده و به درجه شهادت نائل آمده اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در این هفته چهره نفاق و جنایتکار بیشتر معرفی شود تا جای جلاد و شهید بر اثر مرور زمان عوض نشود، افزود: آمریکا علاوه بر جنگ های مختلف در عراق، افغانستان، سوریه، یمن و دیگر کشورها به صورت مستقیم دستور ترور سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همرزمان جبهه مقاومت را صادر کرد.

 

وی به بحث برجام گریزی زد و گفت: متاسفانه به مدت هشت سال کشور به دلیل این مسئله (برجام) معطل ماند و چهار سال مذاکره برای انعقاد و امضای برجام و چهار سال هم خروج آمریکا و اینکه کشورهای اروپایی نیز به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند، ولی جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود عمل کرد ولی آنها طلب کارانه و با پر رویی به جای اینکه به تعهدات خود برگردند، کشور ما را مخاطب قرار می دهند که باید به تعهدات خود عمل کند.

 

حجت الاسلام خاضع به آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره «وَ لَنْ تَرْضى‌ عَنْكَ الْيَهُودُ وَ لَا النَّصارى‌ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» اشاره کرد و گفت: خدای سبحان در این آیه خطاب به پیامبر عظیم الشان اسلام می فرماید «هرگز یهود و نصارا را از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه تسلیم خواسته آنها بشوی و از تاریخ آنها پیروی کنی».

 

فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید این آیه جلوی چشم همه مسئولان باشد، اظهار کرد: طبق این آیه «اگر از هوا و هوس های یهود و نصارا پیروی کنیم، بعد از آنکه علم و وحی الهی به سراغ شما آمد، هیچ سرور و یاوری از ناحیه خداوند برای ما نخواهد بود».

 

وی ضمن بیان اینکه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی امدادهای بسیاری را شاهد بودیم، گفت: قبل، حین و بعد از دفاع مقدس نصرت و امداد الهی را شاهد بودیم.

 

حجت الاسلام خاضع به امداد الهی در حادثه طبس اشاره کرد و یادآور شد: هیچ از مسئولان ما از این توطئه آمریکا باخبر نبودند ولی خداوند با مامورانی از شن عملیات آنها را به شکست کشاند و آمریکا شکست مفتضحانه ای متحمل شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما باید متکی به خدا و نه کدخدا باشیم، افزود: باید بدانیم تا زمانی که دین خدا را یاری می کنیم، نصرت الهی شامل حال ما خواهد شد.

 

وی گفت: باید بدانیم که آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران و بشریت بوده و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

کد خبر 1072079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha