خیرین سلامت تیران میزبان تیم جهادی پزشکان سلامت بود

مرکز خیرین سلامت فاطمه زهرا(س) تیران و کرون میزبان تیم جهادی پزشکان برای ارائه خدمات درمانی و انسان دوستانه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، تعدادی پزشکان متخصص و فوق تخصص استان اصفهان برای گره گشایی از مشکلات مردم به تیران و کرون عزیمت کرده و به مردم این دیار خدمات رایگان ارائه دادند.

 

متخصین به بیماران خدمات داخلی، ارتوپد و رادیولوژی ارائه و یکصد بیمار را ویزیت کردند که با این اقدامی برخی از مشکلات بیماران و نیاز به ویزیت متخصص رفع شد.

 

«حسین اکبری مقدم«، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس گروه جهادی سلامت امام سجاد(ع) گفت: نیت خالصانه و خدمت به مردم مورد توجه بسیاری از پزشکان و کادر بهداشت و درمان کشور است.

 

وی افزود: این خدمات در سراسر کشور ارائه می شود و مردم استقبال و رضایت خاصی نیز دارند که تاکنون در مناطق پادنا سمیرم، تودشک و کوهپایه تیم اعزام شده است.

 

رئیس گروه جهادی سلامت امام سجاد(ع) با بیان اینکه با همکاری خیرین سلامت تیران و کرون و مدیریت بیمارستان بهنیا نیز در یک نیم روز خدمات ارائه شده است، تصریح کرد: نیازهای شهرستان شناسایی و تیم های دیگری متناسب با این نیازسنجی در آینده اعزام خواهد شد.

 

*پیش بینی و پیگیری خیرین سلامت برای حضور تیم جهادی

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تیران و کرون با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حضور متخصصین در این شهرستان گفت: حضور پزشکان و ارائه خدمات باعث رفع برخی از مشکلات بیماران شد.

 

«طاهره استکی« اضافه کرد: این خدمات به دلیل نبود این دسته از متخصصین ارائه نمی شود و افراد این منطقه برای درمان خود به دیگر مناطق عزیمت می کنند.

 

وی یادآورشد: در این خصوص بیمارستان بهنیا با خیرین سلامت همکاری کرد و بازدید از مناطق گردشگری روستای تاریخی جاجا نیز برای تیم جهادی پیش بینی و اجرا شد.

کد خبر 1072102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha