آموزش و پرورش فارس میزبان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی می شود

فیاض پور گفت: آموزش و پرورش فارس، ۱۶ و ۱۷ تیر جاری میزبان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی خواهد بود و ۴۵۱ مقاله از سراسر کشور به این همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فیاض پور»، امروز (شنبه 12 تیر) با اعلام جزییات برگزاری سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در فارس در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش فارس، 16 و 17 تیر جاری میزبان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی خواهد بود.

معاون آموزش و ابتدایی آموزش و پرورش فارس افزود: فرصت ارسال آثار شرکت کنندگان این همایش تا اول خرداد بود و آثار آنها در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویا نمایی، بازی های کودکانه، قصه گویی،  قصه خوانی و قصه نویسی، اجرای بازی های کودکانه در شرایط واقعی و قصه های قرآنی به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش فارس ارسال شد.

وی اضافه کرد: 451 مقاله از سراسر کشور در سایت این همایش برای  داوری بارگذاری و تایید شده است و داوران این همایش از اساتید دانشگاه شیراز و دانشگاه فرهنگیان و همکاران فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس هستند.

فیاض پور اعلام کرد: برنامه های اصلی این همایش شامل برپایی نمایشگاه آثار مذهبی ، دینی و ملی استان، برگزاری پنل ها و کارگاه های آموزشی متفاوت، سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، سخنرانی وزیر آموزش و پرورش، سخنرانی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و ... است و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1072162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha