برگزاری مسابقه زنده «طراوت زندگی» با موضوع سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی

شبکه رادیویی قرآن، تابستان امسال مسابقه زنده «طراوت زندگی» را با موضوع سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی در زندگی، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ روی آنتن خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن برنامه‌ای شاد و مفرح را در راستای تنوع در برنامه‌سازی، ایجاد فضایی مطلوب و رقابتی سالم و موثر، با عنوان «طراوت زندگی» با محوریت مسابقه و با موضوع سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی در زندگی، از شنبه ۱۲ تیرماه به روی آنتن این شبکه رادیویی خواهد برد.«طراوت زندگی» خانه‌ای گرم و صمیمی برای تمامی مخاطبان برنامه است که تلاش می‌کند آیات الهی را در زندگی آنها جاری و ساری کند.

مسابقه زنده «طراوت زندگی» که ویژه تابستان تدارک دیده شده است، فرصت مناسبی است برای محک اطلاعات شنوندگان و مخاطبان. سوالات این مسابقه نیز از مفاهیم قرآن و اطلاعات عمومی درباره قرآن کریم طرح شده است.

همچنین بخشی از برنامه طراوت زندگی به گفت وگو با قاریان، پیشکسوتان، فعالان، هنرمندان و حتی برنامه سازان قرآنی و شنیدن خاطرات و تجربیات خوب آنها و استفاده آن در زندگی اختصاص می یابد.

موضوع اختصاصی هر قسمت از این برنامه نیز حول یک آیه مشخص و بر اساس درخواست و مشارکت شنوندگان تعیین خواهد شد.

«طراوت زندگی» کاری از گروه آموزش رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر و علیرضا صفرزاده است که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد و هر روز به یک برنده جایزه ارزنده ای تقدیم می شود.        

علاقه مندان می توانند از طریق پیامک رادیو قرآن به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۰ در این مسابقه ثبت نام کرده و یا از طریق شماره تلفن های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ به طور زنده و برخط در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 1072206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha