هدفگذاری ایجاد ۶۳۶۶ فرصت شغلی برای مددجویان  خراسان جنوبی

سلم آبادی از هدف گذاری ایجاد ۶ هزار و ۳۶۶ فرصت شغلی بین مددجویان تحت حمایت تا پایان سال جاری در سطح خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز (۱۲تیر) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده ایجاد ۶ هزار و ۳۶۶ فرصت شغلی در جهت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در ادامه افزود: کمیته امداد با فراهم کردن زمینه خودکفایی افراد مستعد اشتغال تحت حمایت و پرداخت تسهیلات لازم در طرح‌های خودکفایی (خوداشتغالی)، مشاغل خانگی (توان افزایی) و کارانگیزی نقش مهمی در جهت توانمندسازی آنان ایفا می‌کند.

 

سلم آبادی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده، طرح های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت های شغلی مناسب بر اساس مهارت و علاقه مندی گروه های مختلف برای مددجویان تحت حمایت ایجاد می شود.

 

وی افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته شده امسال با اعتبار ۲۷۸ میلیارد تومان از محل منابع قرض الحسنه بانکی و امدادی تا پایان سال جاری در جهت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت پرداخت خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد با بازپرداخت ۶۰ تا ۸۴ ماهه به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، یادآور شد: سال گذشته سه هزار و ۹۷۲ طرح اشتغال با مجموع اعتبار هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال در خراسان جنوبی اجرا شد که با این تعداد طرح برای پنج هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

کد خبر 1072231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha