تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران اولویت فعالیت‌های بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است و باید در اولویت فعالیت‌های بنیاد شهید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در مراسم تکریم از رئیس سابق و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و همچنین بزرگداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: بنیاد شهید نهادی با رسالت فرهنگی است که همواره باید این رسالت در جامعه رشد و جلوه داشته باشد و از مسیر اصلی خود که همان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، غافل نشود.



وی با تاکید بر تکریم یادگاران شهدا افزود: تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهم وظایف بنیاد و کارکنان این نهاد است که همواره باید در صدر فعالیت‌ها گنجانده شود و بیش از پیش مورد اهتمام قرار گیرد.


مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران استان کردستان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک افتخار دانست و گفت: خادمان خانواده‌های شهدا بهترین نوع زندگی اجتماعی را برای خود انتخاب کرده‌اند چراکه کار این افراد از ارزش بسیار بالایی در نظام اسلامی برخوردار است.



وی ادامه داد: در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اگر چه به لحاظ محدودیت‌های قانونی شاید نشود به همه خواسته‌های آن‌ها جامه عمل پوشاند اما باید کاملا صحبت این بزرگواران گوش داده و با آگاهی کامل پاسخگوی آنان باشیم.

 


نجفی ضمن آزوی موفقیت برای خادمان شهدا و خانواده‌های آن‌ها، یادآور شد: مقام و مسئولیت هیچ‌گاه برای هیچ‌کس همیشگی و ماندگار نیست اما باید از این فرصت به‌دست آمده نهایت استفاده را جهت خدمت به کشور و جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر کرد تا شاید ره‌ توشه‌ای در دوران خدمت اداری ما باشد.



 در پایان مراسم از تلاش و زحمات «لقمان حسنی» رئیس سابق بنیاد شهید سقز که خود از یادگاران شهدا بوده تشکر و قدردانی شد و «محمد خشکدامن» از جانبازان ۲۵ درصد و قشر معزز ایثارگران به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز منصوب شد.

کد خبر 1072273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha