ایجاد اشتغال برای ۲ هزار مددجوی بهزیستی

سلیم حقیقی گفت: با انعقاد تفاهم نامه میان بنیاد «برکت» و سازمان بهزیستی کشور برای ۲ هزار نفر از افراد دارای معلولیت ایجاد اشتغال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (شنبه 12 تیر) با اشاره به انعقاد تفاهم برای اشتغال معلولان در فارس در جمع خبرنگاران گفت: با انعقاد تفاهم نامه میان بنیاد «برکت» و سازمان بهزیستی کشور برای ۲ هزار نفر از افراد دارای معلولیت ایجاد اشتغال می شود.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس افزود: با این تفاهم نامه از یک هزار و 100 طرح اشتغال زایی معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی بهره برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این تفاهم، سرمایه گذاری در ایده های کارآفرینی معلولان است و  موجب توانمندی این افراد می شود.

سلیم حقیقی از انتخاب طرح اشتغالزایی منتخب در کازرون خبر داد و بیان کرد: طرح اینترنت و شبکه یکی از مددجویان بهزیستی فارس در روستای «صدرآباد» از توابع شهرستان کازرون به عنوان طرح منتخب کشوری با حضور مدیرکل بهزیستی فارس، معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کازرون و حضور مجازی رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرعامل بنیاد «برکت»، به صورت ویدئو کنفراس افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های بنیاد «برکت» گفت: بنیاد «برکت»، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام در خدمت ‌رسانی به مردم مناطق محروم است که با انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بهزیستی برای 2 هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی ایجاد اشتغال کرده است.

کد خبر 1072308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha