طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در استان اردبیل اجرایی می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» به عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت با همکاری آموزش و پرورش و کانون های مساجد در استان اردبیل اجرایی می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» به عنوان برنامه غنی سازی اوقات فراغت با همکاری آموزش و پرورش و کانون های مساجد در استان اردبیل اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح استفاده از ظرفیت این دو نهاد فرهنگی در افزایش توانمندی ها برای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این طرح از 5 تیرماه در سراسر کشور آغاز شده و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر برای استفاده از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت می توانند به سامانه های shad.ir و یا bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی عنوان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و تبیین ضوابط خاص برای پیشگیری از شیوع این بیماری اجرایی خواهد شد.

 

سقاء اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت یکی از برنامه های مهم و اساسی کانون های مساجد برای دعوت و حضور نوجوانان و جوانان در مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کانون های مساجد طی سنوات گذشته در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در قالب اوقات فراغت در ارزیابی های ستاد اوقات فراغت استان به عنوان دستگاه برتر شناخته شده و این مهم با همت و همیاری فعالان کانون های مساجد در سطح استان محقق می شود.

 

کد خبر 1072346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha