پیش‌بینی ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات روستایی خوزستان

امید گفت: در بودجه ۱۴۰۰ در مجموع برای خوزستان در بحث آب و راه روستایی و محرومیت‌زدایی یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد امید» امروز (شنبه 12 تیر) در حاشیه بازدید از روستاهای بامدژ خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما از این بازدیدها این است که مشکلاتی که مردم روستاها با آن درگیر هستند را از نزدیک بررسی و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

 

معاون توسعه مناطق روستایی و محروم ریاست جمهوری افزود: چندین روستا هستند که از یک شبکه آب برخوردار هستند و مشکل آب سالم و تصفیه شده دارند و بنا شد در خصوص منابع ذخیره آب روستایی برنامه‌ریزی و همراهی صورت گیرد.

 

وی اضافه کرد: در جریان سیل 98 کارهای خوبی در روستاها انجام شده ولی یکی دو روستا وجود دارد که از قلم افتاده‌اند که بنا شد مکاتباتی صورت گیرد و به لیست روستاهای قبل اضافه شود و از بنیاد مسکن می‌خواهیم که در این راستا اقدام کنند.

 

امید تصریح کرد: در بودجه 1400 اعتبارات خوبی برای عمران و آبادانی روستاها پیش‌بینی شده و در این سفر هدف این است که برخی نقاط استان را که نیاز به توجه بیشتری دارند را از نزدیک ببینیم در جخت رفع آنها اقدام کنیم.

 

وی با بیان اینکه منابع خوبی مختص استان خوزستان در نظر گرفته شده ابراز کرد: در مجموع برای استان در بحث آب و راه روستایی و محرومیت‌زدایی یک هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار در بودجه پیش‌بینی شده است.

 

معاون توسعه مناطق روستایی و محروم ریاست جمهوری اذعان کرد: خوشبختانه تجربه خوبی در مجموعه استانداری در جهت رفع مشکلات روستایی وجود دارد و همیشه این منابع به صورت بهینه خرج شده و علاوه بر آن از منابع داخلی استانی نیز در این راستا هزینه کردند و قطعا این سری نیز به همین روال عمل می‌شود.

 

کد خبر 1072358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha