اعمال محدودیت های کرونایی از روز دوشنبه در آستارا

میرقربانی از اعمال محدودیت های مربوط به فعالیت مشاغل غیرضرور به جز مشاغل گروه یک از دوشنبه هفته جاری در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» امروز(شنبه، ۱۲ تیر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: شرایط آستارا از لحاظ رنگ بندی کرونایی قرمز است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا به عوامل افزایش تعداد بیماران کرونایی و قرمز شدن رنگ بندی این شهرستان اشاره کرد و افزود: حضور مردم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در ستادهای نامزدهای انتخابات و جشن های پیروزی منتخبان شوراها از دلایل اصلی قرمز شدن آستارا است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مجالس عروسی و ترحیم و حضور مسافران در نقاط گردشگری از دیگر دلایلی است که باعث شده آمار بیماران کرونایی افزایش و وضعیت آستارا قرمز شود.

 

میرقربانی از ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان آستارا خبر داد و گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی در ایست بازرسی قلعه و گردنه حیران از ورود خودروها به آستارا جلوگیری و خاطیان را جریمه می کند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه محدودیت های مربوط به فعالیت مشاغل غیرضرور به جز مشاغل گروه یک از دوشنبه هفته جاری در شهرستان آستارا اجرا می شود، خاطرنشان کرد: طرح اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در رابطه با فعالیت و نوبت بندی مغازه ها به ویژه در بازار ساحلی و پاساژهای اطراف آن در شرایط قرمز کرونا، در جلسه شورای تامین بررسی و نتیجه اعلام می شود.

کد خبر 1072414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha