مجلس از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت می کند

مالکی با بیان اینکه مجلس از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت می کند، گفت: اقدامات عملی و عینی گامی مهم برای رفع موانع تولید است و باید با استفاده از توان عملیاتی و دوری ازسهل انگاری به این مهم دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، « فداحسین مالکی» شنبه ( 12 تیرماه) در بازدید و جلسه بررسی مشکلات شرکت صنعتی بهپاک بهشهر استان مازندران اظهار کرد: برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» باید تلاش و همت همه جانبه انجام شود و به دور از سستی و کاهلی برای تغییرات گام برداشت.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعار امسال تداوم شعار سال های اخیر است و پیام ثبات و استمرار نگاه حمایت از تولید در سیاست های کشور را داراست و با توجه به وجود 13 هزار واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده در کشور باید برای سرپا نگه داشتن واحدهای صنعتی چاره اندیشی شود.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا در هر صورتی کاری ناپسند است اما باید بدانیم که این قاچاق تنها از راه دریایی و زمینی اتفاق نمی افتد بلکه در بسیاری از قلم ها و عمل ها و فکرها قاچاق اتفاق می افتد و شاهد خودتحریمی در داخل هستیم.

مالکی گفت: اقدامات عملی و عینی گامی مهم برای رفع موانع تولید است و باید با استفاده از توان عملیاتی و دوری ازسهل انگاری به این مهم دست یافت.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت از تولید و تولیدکننده در دستور کار مجلس شورای اسلامی و نمایندگان است و با توجه به ظرفیت بالای شرکت صنعتی بهپاک بهشهر و توانمندی مدیریت جوان و جهادی باید حمایت های بیشتری برای توسعه در این واحد صنعتی انجام شود.

 

به گزارش شبستان، بازدید یک روزه فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی و غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با همراهی امیرحمزه توسلی مدیر عامل بهپاک بهشهر و جمعی از مدیران ارشد و معاونان شرکت از کارخانه صنعتی بهپاک بهشهر شنبه 12 تیرماه برگزار شد.

کد خبر 1072447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha