اهتمام نمایندگان مجلس برای اعتلای دین باید جدی تر باشد

آیت الله عابدینی گفت: اهتمام نمایندگان برای اعتلای دین و خدمت‌رسانی باید بسیار جدی ‌تر باشد تا فردای قیامت پاسخگوی اعتماد و رأی مردم باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه مجمع نمایندگان استان بیان کرد: خداوند متعال فرموده از فرصت‌ هایی که در اختیارتان قرار می ‌گیرد، برای اعتلای دین استفاده کنید و لازم است نمایندگان مردم ببینند با استفاده از فرصتی که تاکنون در اختیار داشته ‌اند چه قدم‌ هایی در این عرصه برداشته ‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اهتمام نمایندگان برای اعتلای دین و خدمت‌رسانی باید بسیار جدی ‌تر باشد تا فردای قیامت پاسخگوی اعتماد و رأی مردم باشید.

 

وی عنوان کرد:  الحمدالله امروز فرصت ‌های نوینی در کشور و استان به وجود آمده است و این فرصت ‌ها، ظرفیت ‌های خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داده است و باید به خاطر این ظرفیت ‌ها و فرصت‌ های نوین خداوند متعال را شاکر باشیم و از آن بهره ببریم.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ ای به عنوان رئیس جدید دستگاه قضا اظهار کرد: با روحیات و سوابق کاری که رئیس جدید دستگاه قضایی دارند، می‌ دانیم که فرصت بسیار خوبی در این دستگاه مهم در مبارزه با مفاسد پیش آمده و چه بسا آهنگ مبارزه با فساد از زمان آیت‌الله رئیسی که خدمات بسیار ارزشمندی داشتند، تندتر شود.

 

وی افزود: اینکه حاج آقای اژه‌ ای فرمودند اول باید دستگاه خودمان را پاک کنیم و سپس دستگاه‌های دیگر را و سپس سراغ متخلفان و مفسدان دیگر برویم، فرصت بسیار مهم و ارزشمندی محسوب می‌ شود و این را باید قدر بدانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اعلام کرد: شاهدیم که در جنگی تن به تن قرار داریم و دشمنان و منافقان تلاش کردند دوقطبی ایجاد کنند و نباید اجازه دهیم این دوقطبی به بدنه مردم کشیده شود و خدایی نکرده آن دوقطبی‌هایی که رهبری ما را از آنها بر حذر می ‌دارند، ایجاد شود و این فضا را ساماندهی کنیم.

 

وی تأکید کرد: متخصصان در نفوذ، بنده و شما را به شدت تهدید می‌کنند؛ افرادی هستند که در نفوذ تخصص دارند و اگر مراقب نباشیم می‌بینیم نفوذی‌ ها با سوء استفاده از موقعیت‌هایی که ما به آنها داده‌ ایم، کار خود را می ‌کنند و همه باید مراقب این آسیب‌ها باشیم.

 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: خاطرات تلخ سهم‌خواهی و سهم‌خواهان هیچ ‌گاه از خاطرمان نمی‌رود و باید کاری کنیم که فرهنگ سهم‌ خواهی کنار برود و شایسته‌ سالاری جایگزین آن شود. معرفی افراد همراه با پیوست فهرستی از عملکردها و خدمات حقیقی و واقعی آنها باشد که این اثبات کننده لیاقت افراد است.

 

وی اضافه کرد: اگر با رویکرد سهم ‌خواهی بیاییم، این کار جامعه را عصبانی می ‌کند و نمی ‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم و کسی که وارد عرصه سهم‌ خواهی شود، آسیب جدی به اعتماد جامعه وارد می ‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: فهرستی از اولویت رسالت‌های استانی نمایندگان تهیه شود تا بر اساس آنها کارها پیش برود و خدمت به مردم جدی‌تر دنبال شود.

 

کد خبر 1072486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha