بی توجهی خراسان جنوبی به تفاهم نامه تامین کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای

صالحی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با استان‌ها از جمله خراسان جنوبی برای تامین کیفیت آموزشی در سال‌های گذشته، گفت: اما متاسفانه به مفاد این تفاهم‌نامه کمتر توجه شده در حالی که دانشگاه فنی و حرفه ای تمام تعهدات خود را عملیاتی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابراهیم صالحی عمران» امروز (۱۳ تیر) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: مهمترین رسالت این دانشگاه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص با توجه به نیاز بازار است.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه تقویت کیفیت آموزشی در استان‌ها از مهمترین سیاست‌های اجرایی این دانشگاه است، گفت: این مهم با همراهی و هم‌افزایی مسوولان استانی محقق می شود.

 

صالحی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با استان‌ها از جمله خراسان جنوبی برای تامین کیفیت آموزشی در سال‌های گذشته، تصریح کرد: اما متاسفانه به مفاد این تفاهم‌نامه کمتر توجه شده در حالی که دانشگاه فنی و حرفه ای تمام تعهدات خود را عملیاتی کرده است.

 

وی با بیان اینکه دولت و مجلس تأکید دارند که ۸۰ دانشگاه فنی و حرفه ای با بهترین کیفیت اداره می شوند، افزود: برای تحقق کیفیت آموزشی ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در ۲ سال اخیر تزریق شده که هشت میلیارد تومان از درآمد تخصصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده است.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از تحصیل ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجو در خراسان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاین با پنج هزار متر مربع آماده بهره‌برداری است که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی مشکل تامین آب و زیرساخت‌های فیبرنوری این دانشگاه مرتفع شود.

 

وی در پایان خواستار  تغییر کاربری ۲ مجموعه آموزشی در شهرستان بیرجند و طبس براساس مفاد قانون بودجه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ شد.

کد خبر 1072522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha