پویش نذر قربانی به منظور دستگیری از نیازمندان

شعبانی از راه اندازی پویش نذر فربانی به منظور دستگیری از نیازمندان و محرومین خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مناسبت های ملی و مذهبی فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش اهل بیت و سنت حسنه کمک به نیازمندان و محرومین است که در این راستا کانون فرهنگی هنری بقیه الله در این مناسبت ها برنامه های فرهنگی را با مشارکت اقشار مختلف برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) مسجد زاغرم تفرش افزود: پویش نذر قربانی، پویشی است که در آستانه عید سعید قربان، برای رسیدگی به امور نیازمندان توسط کانون فرهنگی بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش از سال گذشته راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه عموم مردم و خیران می‌توانند در این پویش شرکت کنند، ادامه داد: به میزان مشارکت مردم، گوسفند تهیه و نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و همچنین دفع بلا از جامعه می‌شود.

 

شعبانی اضافه کرد: نذورات مردم نیکوکار در قالب این پویش، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) مسجد زاغرم تفرش گفت: هدف از اجرای طرح نذر قربانی کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب گوشت قربانی است.

 

به گفته وی، علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را برای پیوستن به این پویش به شماره کارت 4947-9930-9975-6037 به نام مسجد زاغرم واریز و با ارسال تصویر فیش واریزی و ذکر عنوان نذر قربانی در واتساپ به شماره ۰۹۱۸۴۳۴۹۳۰۲ در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند.

 

شعبانی اضافه کرد: امید است با این کمک ها بتوانیم گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان باشیم و افراد جامعه را نیز به همدلی و همراهی هر چه بیشتر با نیازمندان تشویق کنیم.

کد خبر 1072600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha