۳ پروژه دانشگاهی در بیرجند کلنگ زنی و به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی و آموزشی رفاهی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، پروژه های عمرانی و آموزشی رفاهی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی امروز (۱۳ تیر) با حضور صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

 

در این مراسم، عملیات اجرایی خوابگاه دانشجویی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع و سالن کارگاهی به مساحت ۶۰۰ متر مربع آغاز شد.

 

همچنین ساختمان آموزشی، نمازخانه فرهنگی، مذهبی و زمین چمن مصنوعی دانشگاه فنی و حرفه ای به بهره برداری رسید. ساختمان آموزشی با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع، نمازخانه با ۴۰۰ مترمربع و زمین چمن مصنوعی نیز با هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت بنا شده است.

 


مجموع اعتبار هزینه شده برای این سه پروژه ۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که در محل دانشکده ابن حسام خوسفی افتتاح شد.

 

گفتنی است؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی دارای ۶ مرکز با حدود سه هزار دانشجو است که با فعال بودن بیش از ۹۰ کد رشته کاردانی و کارشناسی در ۲ مرکز و دانشکده دختران و پسران در بیرجند، دانشکده فنی و حرفه ای پسران طبس با ضمیمه دختران (رعایت تفکیک جنسیتی)، پسران فردوس، آموزشکده پسران قاینات با ضمیمه دختران و مرکز پسران نهبندان، دانشجو می پذیرد.

 

کد خبر 1072610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha