یادواره شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند در رشت برگزار می شود

رنجبر از برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند سه شنبه (۱۵ تیر ) همزمان با شهادت این شهدای بزرگوار در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا رنجبر»  امروز ( یکشنبه، 13 تیر ) در نشست خبری به مناسبت برگزاری چهلمین سالگرد شهیدان انصاری و نورانی و257 شهید کارمند اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهدا هستیم.


رییس سازمان بسیج کارمندان گیلان با بیان اینکه شهید نورانی و انصاری نمونه های بارز شهدا در گیلان هستند گفت: سجایای اخلاقی و مدیریتی این دو شهید بزرگوار بایستی در جامعه الگوسازی و فرهنگ سازی شود.


رنجبر اذعان کرد: تعهد، اخلاص در عمل، ایمان، وقت شناسی و عاشق به خدمت و حل مشکلات از اهم ویژگی های اخلاقی این دو شهید بزرگوار بود.

وی به عملکرد سازمان بسیج کارمندان گیلان اشاره کرد و افزود : گیلان دارای 260 پایگاه بسیج در سطح ادارات استان است که از این مجموع 70 پایگاه در ادارات کل و 190پایگاه در سطح ادارات شهر ستان های استان است.


رییس سازمان بسیج کارمندان گیلان خاطرنشان کرد: جذب، آموزش و به کارگیری نیرو ها از اهم فعالیت های بسیج کارمندان استان است.


رنجبر با بیان اینکه اجرای میز خدمت جهادی و کیفی سازی خدمات از اهم فعالیت های این سازمان شمرده می شود ادامه داد: با شیوع کرونا ویروس در گیلان این نهاد با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی فعالیت های گسترده ای در استان داشته است.


رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان گفت : در بحران کرونا ویروس، سال گذشته 11 هزار بسته معیشتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به خانواده های نیازمند اهدا شد.


وی اضافه کرد: امسال نیز یک هزار و 500 بسته معیشتی، 525 میلیون تومان به خانواده های نیازمند انجام شده است.


رنجبر خاطر نشان کرد: تشویق مدیران برتر با مدیریت جهادی، آموزش مدیران ، آموزش سبک مدیریتی حاج قاسم سلیمانی و شهیدان انصاری و نورانی، رفع موانع تولید و ارتقا عفاف و حجاب از دیگر برنامه هایی است که سازمان دنبال می کند.


رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان به انعقاد تفاهم نامه صرفه جویی در انرژی برق اشاره کردو افزود: در این راستا با مدیریت در ادارات فرهنگ صرفه جویی برق نهادینه می شود.


وی به برگزاری یادواره شهدای شهید ان نورانی و انصاری و 257 شهید کارمند گیلان اشاره و اظهارکرد: این یادواره به همت سپاه قدس گیلان، بنیاد شهید و صداوسیما ساعت 18 روز سه شنبه(15 تیر ) در مزار شهدای رشت برگزار می شود و سردار نقدی نیز به صورت تصویری سخنرانی خواهد کرد.


وی به چاپ کتاب استاندار آسمانی اشاره و اذعان داشت: ویرایش دوم این کتاب در دست چاپ است، در این کتاب از کودکی تا شهادت شهید انصاری جمع آوری و چاپ شده است.


رنجبر تصریح کرد: یادبودی به این مناسبت در شهرستان رودسر و لنگرود بر سر مزار شهیدان انصاری و نورانی فردا( دوشنبه14 تیر)ساعت 18 برگزار خواهد شد.



رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان افزود: محل شهادت شهیدان نورانی و انصاری در خیابان لاکانی رشت نیز با حضور جمعی از مسئولان گلباران می شود.


وی اعلام کرد: رونمایی از نماهنگ رسم عاشقی از دیگر برنامه های جانبی یادواره شهیدان نورانی و انصاری و ۲۵۷ شهید کارمندان گیلان است. 

کد خبر 1072675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha