عرصه انتخابات رفراندومی برای پیوند نسل جوان با انقلاب است

بحرالعلومی گفت: عرصه انتخابات رفراندومی برای پیوند نسل جوان به ویژه رای اولی ها با انقلاب است تا همچون سال ۵۷ به جمهوری اسلامی «آری» گفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (13 تیرماه) در آئین تجلیل از برگزیدگان پویش «رای اولی ها» در سالن شهدای هنرمند استان گفت: دشمنان در انتخابات تلاش کردند تا بذر تردید و شک و دودلی را در جامعه بکارند که با هوشیاری و آگاهی ملت ایران شاهد بودیم که نتیجه انتخابات هزینه های این دشمنان را به باد داد و همچنان مردم پشت نظام اسلامی ایستاده اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: عرصه انتخابات رفراندومی برای پیوند نسل جوان به ویژه رای اولی ها با انقلاب است تا همچون سال 57 به جمهوری اسلامی «آری» گفته شود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: جواب دندانشکن ملت ایران به صحنه گردانی ها دشمنان نشان داد که اتحاد و اتفاق و همدلی در داخل کشور وجود دارد و حتی محدودیت های کرونایی نیز توانست مردم ایران را از حضور در انتخابات دلسرد کند.

 

وی ادامه داد: صبر و مقاومت از جمله کلمات کلیدی مردم ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و آرای مردم توانست سدی در مقابل توطئه های شوم دشمنان باشد و از مقدسات و سرحدات جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری کند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: حضور گرم رای اولی ها از دیگر توفیقات در انتخابات 1400 بود که با روحیه انقلابی از حریم انقلاب اسلامی دفاع کردند و به نظام اسلامی «آری» گفتند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مردم ایثارگرانه در عصر امروز از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا دفاع کردند و عرصه انتخابات را میدان حضور خود در صحنه انقلاب دانستند.

 

کد خبر 1072682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha