دولت سیزدهم تمام هم و غم خود را برای حفظ سلامت مردم در مقابل کرونا بگذارد

امام جمعه اهل سنت زاهدان مردم سیستان و بلوچستان را تشویق به زدن واکسن کرونا کرد و گفت: دولت سیزدهم تمام هم و غم خود را برای حفظ سلامت مردم در مقابل کرونا بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی» در  پیام ویدیویی بیان داشت: در حال حاضر با فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان روبه رو هستیم.

 

امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به اینکه بحران کرونا در همه جای ایران وجود دارد اما شدت آن در سیستان و بلوچستان بیشتر است، ادامه داد: در این شرایط سخت سیره نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را الگو خودمان قرار دهیم.

 

عبدالحمید اسماعیل زهی خاطرنشان کرد:  هر مشکل دشواری که در حیات طیبه پیامبر(ص) اتفاق می افتاد صدقه و خیرات می داد و به نماز، نیایش، تضرع و زاری به درگاه خداوند متوصل می شود.

 

وی همگان را توجه به آیات قرآن و رجوع به خداوند با تمام وجود توصیه کرد و افزود: ملت های پیشین که در اثر آفت از بین رفتند سرزنش کردند که چرا تضرع نکردید و به خداوند برنگشتید.

 

امام جمعه اهل سنت زاهدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم تمام هم و غم خود را برای حفظ سلامت مردم در مقابل کرونا بگذارد، یادآور شد: مردم ایران خواهان واکسیناسیون همگانی هستند.

 

عبدالحمید اسماعیل زهی یادآور شد: مردم استان با توکل به خداوند از واکسن کرونا استقبال کنند و به شایعات توجه نکنند زیرا اگر واکسن بزنید به کرونا مبتلا شود بیماری شما خفیف خواهد بود و به مرگ و میر منتهی نمی شود.

کد خبر 1072687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha