مسير تمام آرامستان‌های شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود

جهانگیری برگزاری مراسمات عزا را از عوامل موثر در گسترش ویروس کرونا برشمرد و گفت: برگزاری مراسمات عزا و عروسی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد و در همین راستا مسير تمام آرامستان‌های شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه روند بیماری کرونا در شهرستان و کشور افزایشی است و با توجه به ورود ویروس بسیار خطرناک دلتا به کشور، باید پیشگیری‌های خود را انجام دهیم اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید توسط آحاد مردم حتی کسانی که واکسيناسيون شده‌اند، رعایت شود.

 

فرماندار اندیمشک برگزاری مراسمات عزا را از عوامل موثر در گسترش ویروس کرونا برشمرد و افزود: برگزاری مراسمات عزا و عروسی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد و در همین راستا مسير تمام آرامستان‌های شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود.

 

وی با انتقاد از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از بانک‌ها اذعان کرد: ضرورت دارد بانک‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها، پلمپ خواهند شد.

 

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اندیمشک در وضعیت قرمز، فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و قانون منع تردد شبانه هم در شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شروع پیک جدید کرونا، لازم است مردم از سفر خودداری کنند و ضمن استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی دست‌ها را مدام انجام دهند.

 

«کریم صحرایی» نیز با اشاره به اینکه عادی انگاری سبب گسترش ویروس کرونا می‌شود بیان کرد: تالارها، رستوران‌ها، قلیان سراها، مراسمات عزاداری و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی سبب گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک خواهد شد.

 

دادستان اندیمشک با بیان اینکه آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی جامعه نسبت به ویروس دلتا باید نهادینه شود ادامه داد: با هر مدیری که نقض قانون کند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

 

وی به تجمعات صورت گرفته در آرامستان‌ها اشاره کرد و یاد آور شد: ضرورت دارد شهرداری و نیروی انتظامی با جدیت به این موضوع ورود کنند و مانع ورود هرگونه خودروی بلندگودار و تجمعات شوند.

 

کد خبر 1072782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha