۳۳ کانون فرهنگی فومن میزبان برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان

نیک‌انجام گفت: ۳۳ کانون فرهنگی فومن میزبان برگزاری طرح اوقات فراغت هستند.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: طرح اوقات فراغت تابستانه در کانون‌های مساجد فومن از اواسط تیرماه به طور رسمی آغاز به فعالیت‌ می‌کنند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه 33 کانون فرهنگی فومن میزبان برگزاری طرح اوقات فراغت هستند افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و لزوم رعایت پُروتکل‌های بهداشتی تلاش ما بر این است که برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا و اخذ تأییدیه‌های لازم برای برگزاری انواع مراسم، کلاس‌های آموزشی، اردویی و ... از ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه وجود این پایگاه‌های مذهبی تاثیر بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد گفت: در قالب طرح اوقات فراغت کلاس‌های فرهنگی، هنری، دینی، قرآنی، بصیرت افزایی، ورزشی و علمی ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و بصیرت افزایی از اهداف مهم برگزاری طرح اوقات فراغت است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان و غنی سازی اوقات فراغت نسل نو و کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

کد خبر 1072831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha