آگاهی بخشی رسانه ها، در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: با آگاهی بخشی از مسائل روز جامعه توسط اصحاب رسانه به مردم می توان در کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل منجر به تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری کرد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه دیدار جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی با دادستان شهرستان آران و بیدگل گفت: این نشست صمیمانه با هدف تعامل بیشتر دادستانی با اصحاب رسانه و تبیین نقش رسانه ها در آگاهی بخشی، انعکاس اخبار، رویدادهای شهری و اطلاع رسانی به مردم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به فعالیت ۳۵ فعال خبری در شهرستان آران و بیدگل به عنوان سربازان بی منت و تأثیرگذار شهرستان، حمایت و همراهی دادستان به عنوان یکی از بالاترین مقامات شهرستان حائز اهیمت است.

 

ضابطی اظهار داشت: در این دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان نظرات خود در حوزه اطلاع رسانی با بیان مسائل و مشکلات حوزه خبری خواستار حمایت دادستان از این قشر شدند.

 

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: نقدهای اصولی و مطالبه گری جامعه خبر و رسانه سبب سازندگی، پیشرفت شهر، شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم، آگاهی بخشی با امیدآفرینی، اصلاح رفتار و عملکرد بیشتر و بهتر مسئولین همچنین نزدیک تر شدن ارتباط مردم با مسئولین می شود.

 

ضابطی تصریح کرد: در این زمینه حمایت دادستان از جامعه خبری شهرستان آران و بیدگل در بُعد مطالبه گری و اطلاع رسانی از مطالبات و خواسته های به حق جامعه خبری این شهرستان است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: با آگاهی بخشی از مسائل روز جامعه توسط اصحاب رسانه به مردم می توان در کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل منجر به تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری کرد.

 

ضابطی بیان داشت: در این دیدار مرتضی باصریان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آران و بیدگل هم با اشاره به نقش کلیدی و مهم رسانه در جامعه برای اطلاع رسانی دقیق، صحیح و قانونمند، بر ایجاد حس امنیت خاطر خبرنگاران و حمایت از انتقادهای سازنده در راستای حفظ حقوق عامه مردم تاکید کرد.

کد خبر 1072846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha