استقبال گسترده بچه های مسجد از کلاس های طرح اوقات فراغت

شاه قلیان با اشاره به استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان از طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در کانون آیت الله کاشانی فرخشهر گفت: ثبت نام در کلاس های طرح اوقات فراغت از ابتدای تیر آغاز شده است.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ثبت نام نسل جوان در کلاس های طرح اوقات فراغت از ابتدای تیر توسط کانون آیت الله کاشانی فرخشهر آغاز شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: بچه مسجدهای هرساله به دلیل متنوع بودن کلاس های آموزشی استقبال گسترده ای از طرح اوقات فراغت کانون های مساجد می کنند.

 

وی ابراز کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر موجی از خوشحالی را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به همراه داشته است و با علاقه زیاد در این طرح شرکت می کنند.

 

شاه قلیان با اشاره به رضایت والدین از برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» گفت: برگزاری کلاس های متنوع در این طرح موجب شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده فرزندان خود را در طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» ثبت نام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان امسال نسبت به سال های قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخورددار شده است.

 

وی ابراز کرد: علت این استقبال گسترده متنوع، رایگان بودن و استفاده از مربیان مجرب در کلاس های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» است.

 

شاه قلیان یادآور شد: امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا غالب کلاس های اوقات فراغت در بستر فضای مجازی و کلاس های حضوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

کد خبر 1072867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha