اعزام ۳۵۹ دستگاه ناوگان باری استان زنجان به بندرامام خمینی (ره)

علی اکبری گفت: از ۱۰ خرداد ماه تا ۱۰ تیرماه سال جاری، تعداد ۳۵۹ دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالا های اساسی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از راهداری زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان افزود: با توجه به اعلام معاونت حمل ونقل سازمان متبوع  در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی  و تسریع  در روند حمل کالاها ی اساسی از بندر امام خمینی (ره) به اقصی نقاط کشور،این اداره کل ضمن برگزاری جلسات مختلف با دستگاه های  مرتبط وتشکل های صنفی حمل ونقل کالای استان، برنامه ریزی وهماهنگی لازم دراین خصوص را انجام داده و در راستای تسریع وتشویق رانندگان به بندر مذکور مشوق هایی از قبیل ارائه لاستیک بار ارز دولتی، تخفیف در کمیسیون های دریافتی شرکت های حمل و نقل و ... نیز در نظر گرفته شده است.

 

عبدالحسین علی اکبری ادامه داد: درخرداد ماه امسال ، 16 هزار تن کالای اساسی ازبندر امام خمینی (ره) به مقصد استان بارگیری شد و این روند تا دهم تیرماه 8 هزار تن گزارش شده است  وهمچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت تأمین کالاهای اساسی در شرایط  کنونی و ضرورت تسریع در اعزام این ناوگان و بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده خاطرنشان ساخت: بر اساس تصمیمات ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و به‌منظور افزایش انگیزه برای تسهیل حمل کالاها، تا اطلاع ثانوی، امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان به‌استثنای شرکت‌های فعال در حوزه سیمان و فرآورده‌های نفتی و ترافیکی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور برای حمل کالاهای اساسی فراهم شده است و این شرکت‌ها می‌توانند با هماهنگی انجام‌شده نسبت به صدور بارنامه از مبدأ استان خوزستان به سایر نقاط کشور اقدام کنند.

 

کد خبر 1072878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha