تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل بیجار ارتقاء یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه و ارتقا خدمات و سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار در استان از برنامه‌های مخابرات منطقه است، گفت: تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل در شهرستان بیجار ارتقا یافت.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط دسترسی آسان و ارائه خدمات به مشتریان در تمام نقاط شهری و روستایی استان طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آنها در دستور کار منطقه قراردارد، افزود: با همین هدف تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل شهرستان بیجار از (2G) به نسل سوم (3G) ارتقا یافت.  

 

وی خاطر نشان کرد: ساکنین محدوده این روستا پس از اجرای اقدامات لازم و توسعه سایت bts در نقطه مذکور شاهد افزایش سطح کیفی دیتا و خدمات تلفن همراه هستند.

 

وی یادآور شد: همکاران با کنترل و انجام درایو تستِ سایت ارتقا یافته از افزایش سرعت و بهبود عملکرد آن اطمینان حاصل نموده اند.

 

حکمت تصریح کرد: امکان ارسال پیام از طریق صدا، تصویر و متن و دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بهره‌گیری دانش‌آموزان و دانشجویان برای آموزش‌های آنلاین و غیره از مزایای پروژه تعریف شده است که می‌تواند علاوه بر میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مخابراتی جلب اعتماد آنها را نبست به برند مخابرات را به دنبال داشته باشد.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 44 هزار و 935 مشترک تلفن همراه از خدمات و محصولات ارتباطات سیار بهره می‌گیرند.

 

حکمت بیان داشت: هم اکنون 103 سایت BTS در شهرستان بیجار نصب و راه‌اندازی شده است.

 

وی در پایان ضمن تشریح این مهم که در چند ماه اخیر تکنولوژی تعداد چشمگیری از سایت‌های تلفن همراه به نسل‌های سوم و چهارم ارتقا یافته‌اند، اظهارکرد: برای عملیات‌های انجام شده سرمایه‌گذاری و اعتبارات شایانی صرف شده است.

کد خبر 1072890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha