۱۶ فرزند در مراکز شبه خانواده پذیرش شدند

مدیر اداره بهزیستی شیروان گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۶ فرزند در مراکز شبه خانواده شیروان پذیرش شدند.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال، 16 فرزند در مراکز شبه خانواده شیروان پذیرش شدند که در مدت مشابه سال قبل پنج فرزند در این مراکز پذیرش شدند.

 

 

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان اضافه کرد: همچنین طی مدت سال جاری 9 فرزند از مراکز خود ترخیص و به خانواده خود تحویل داده شدند که علاوه بر آن یک کودک به صورت فرزندخواندگی به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شد.

 

 

آرام عنوان کرد: امسال حمایت از فرزندان مستمری بگیر به تعداد 51 نفر در نزد خانواده های جایگزین صورت گرفت که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته  44 نفر بود که یک میلیارد و 159 میلیون و 740 هزار ریال مستمری به فرزندان امدادبگیر پرداخت شد.

 

 

وی با اشاره به ارائه گزارش و تکمیل مدارک جهت اخذ شناسنامه فرزندان متقاضی فرزندخواندگی بعد از اتمام دوره 6 ماهه آزمایشی تصریح کرد: در طی این مدت 16 پرونده از متقاضیان فرزندخواندگی تکمیل  به روزرسانی شد و جهت مطرح شدن در کمیته به استان ارسال شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بازدید و تشکیل پرونده جهت هفت نفر از فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست پشت نوبت امداد، پرداخت یارانه به مبلغ 812 میلیون ریال، دریافت درخواست و تشکیل پرونده جهت 9 نفر از متقاضیان فرزندخواندگی و انجام اقدامات مربوط به آن ها از جمله کارهای انجام شده در مراکز شبه خانواده است.

 

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان پیگیری و اخذ شناسنامه جهت تعدادی از فرزندان فاقد شناسنامه در مرکز، پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان مراکز شبه خانواده و استفاده از کلاس های آموزشی و معلم خصوصی در مراکز را از دیگر اقدامات صورت گرفته سال جاری بیان کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1072904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha