فروش اراضی به غیربومی‌ها تهدیدی برای آیندگان است

سیدمحمدی با اشاره به فروش زمین به غیربومی‌ها که تهدیدی برای آیندگان است گفت: نباید برای رسیدن به اهداف کوتاه مقطعی هدف‌های بلند خود را از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(دوشنبه، 14تیر) در همایش تجلیل از دهیاران و شهرداران این شهرستان اظهار کرد: دهیاران با ایثار، تلاش و حضور میدانی سعی در رفع مشکلات روستاها کردند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دهیاران و شهرداران در برگزاری انتخابات 1400 مشارکت خوبی داشتند افزود: در راستای پشتیبانی از عوامل اجرایی انتخابات و آماده‌سازی شعب اخذ رای تلاش‌های وافری توسط دهیاران انجام شد.

 

وی با بیان اینکه مردم با تمام مشکلات در انتخابات حضور با شکوه و بامعنا داشتند گفت: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و ما موظفیم آسایش و امنیت و رفاه این مردم را فراهم کنیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه دهیار حلقه ارتباطی و وصل بین مردم و دولت است تصریح کرد: دهیاران دستان اجرایی دولت در روستاها هستند و وظیفه و جایگاه خطیری دارند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اهمیت کار و فعالیت حضور دهیار باید برای دستگاه‌های متولی روشن شود خاطرنشان کرد: دهیار متولی امور و مسئول است.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه در کشور اتفاق می‌افتد تحرکات جمعیتی است که در حال حاضر در جریان است اظهار کرد: دنیای آینده ما آبستن حوادث زیادی است و بحران آینده ما بحران آب است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه امروز ما شاهدیم که از مناطق مرکزی کشور تحرکات جمعیتی به سمت شمال شروع شده است افزود: وقتی این تحرکات اتفاق می‌افتد جمعیت سه استان شمالی از حد مجاز بیشتر می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شوراها و دهیاران نباید اسباب فروش زمین‌ها را برای غیر بومی فراهم کنند گفت: آینده جز پشیمانی برای کسانی که اراضی خود را به غیر بومی می‌فروشند نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه حضور غیربومی‌ها در روستاها تهدیدی برای زندگی آینده فرزندان هستند تصریح کرد: نباید برای رسیدن به اهداف کوتاه مقطعی هدف‌های بلند خود را از دست دهیم.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه از دهیاران پای کار و فعال حمایت می‌کنیم خاطرنشان کرد: نخستین حق شورای شهر و روستا این است که تکلیف دهیار و شهردار را معین کنند.

 

کد خبر 1072980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha