سنجش بیش از ۹۰۰  نوآموز فومنی بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی آغاز شد

بیتا گفت: سنجش بیش از ۹۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی آغاز شد و این روند تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «ایوب بیتا» ظهر امروز(دوشنبه، 14تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: بدون شک آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد تربیتی کشور موجب قوام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود:  شورای آموزش و پرورش در سه محور توسعه مشارکت عمومی، نظارت بر عملکرد آموزش و پرورش و تسهیل در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش باید نقش ایفا کند.

 

وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری کنکور سراسری سال 1400 ، از تلاش‌های فرهنگیان شهرستان تشکر کرد و گفت: بدون تردید برگزاری این آزمون با حجم گسترده در شرایط خاص فعلی وظیفه‌ای بسیار خطیر و حساس بود که به فضل الهی به فرجامی نیک نائل شد.

 

بیتا تصریح کرد: امروز معلمان در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا توانستند تهدید پیشرو را به فرصت تبدیل کنند تا جریان آموزش متوقف نشود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن در ادامه به تعیین تکلیف دبیرستان فاطمیه، پیگیری و تکمیل مدرسه شهید رحمان تیغ نورد که حدود 10 سال می‌گذرد اما پروژه متوقف شده است، طرح موضوع در خصوص انتقال مرکز یادگیری پویا به یک مدرسه مجهز و مستحکم تر و  تعیین تکلیف ساختمان نیمه کاره خانه معلم ماسوله که حدود 20 سال است متوقف شده است پرداخت.

 

وی با اشاره به افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در مدرسه شاهد شهیده زهرا دقیقی بیان کرد: سنجش بیش از 900  نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی آغاز شد و این روند تا پایان مرداد ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

 

بیتا با بیان اینکه نوآموزان در بهداشت عمومی و سنجش جسمانی، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد غربالگری و ارزیابی قرار می گیرند خاطرنشان کرد: والدین مطابق نویت دهی و برنامه ریزی اعلام شده قبلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاههای سنجش معرفی شده، حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 1072993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha