۳۱ تیرماه، پایان مهلت بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان

گودرزی، تا پایان تیرماه کارفرمایان می توانند با پرداخت اقساطی و یا یک جا بدهی خود، از تسهیلات بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «منوچهر گودرزی »، امروز(14تیر) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی استان و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی، دولتی و غیردولتی که تا اسفند ماه ۱۳۹۹ دارای بدهی قطعی هستند باید حداکثر تا ۳۱‏تیرماه نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir اقدام نمایند.

 

 

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه پایان تیرماه امسال آخرین مهلت استفاده آنها از بخشودگی جرایم بیمه‌ای اعلام شده است، افزود: مراجعه نکردن در مهلت مقرر به ‌منزله انصراف کارفرما برای بهره‌مندی تسهیلات بخشودگی در قانون یاد شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کارفرمایان استان لرستان ۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی  بدهکار هستند، اظهار کرد: کارفرمایان می توانند بدهی خود را از ۱۲ تا ۳۶ ماه تقسیط و یا آن را یک جا پرداخت نمایند.

 

گودرزی بیان کرد: در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد امکان بخشودگی جرایم وجود خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: شرط اصلی بهره مندی از این تسهیلات حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن ۱۳۹۸ تا پایان دوره تقسیط بدهی، ارسال به موقع فهرست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط است.

کد خبر 1073054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha