لزوم استمرار اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان آبادان

موسوی با بیان اینکه برای ما وضعیت نارنجی و قرمز تفاوت چندانی ندارد گفت: شرایط مساعد نیست و اگر سهل انگاری صورت بگیرد، مسئولان پای کار نباشند و شهروندان همکاری بیشتری نکنند هر لحظه احتمال ورود مجدد شهرستان آبادان به وضعیت قرمز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید زین العابدین موسوی» در نشست ستاد مقابله با کرونا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، با تاکید بر لزوم استمرار اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار کرد: فعالیت گروه رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز ورزشی باید مطابق گروه‌های شغلی اعلام شده باشد. 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برای ما وضعیت نارنجی و قرمز تفاوت چندانی ندارد افزود: به هیچ وجه تمایل نداریم به وضعیت قرمز بازگردیم، شرایط مساعد نیست و اگر سهل انگاری صورت بگیرد، مسئولان پای کار نباشند و شهروندان همکاری بیشتری نکنند هر لحظه احتمال دارد وارد وضعیت قرمز شویم. 

 

وی از وضعیت قرمز برخی از استان‌های جنوبی کشور، در بحث بیماری کرونا ویروس خبر داد و تصریح کرد: امیدوارم با استمرار اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و انجام اقدامات لازم شرایط را در عین اثبات به سمت وضعیت زرد سوق دهیم. 

 

موسوی بر لزوم رعایت انجام دورکاری شاغلین در ادارات و گروه های دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: گروه‌های شغلی سه و چهار در این وضعیت کاملا تعطیل و نظارت حداکثری روی فعالیت های گروه های شغلی یک و ۲ می بایست اعمال شود، تعطیلی بازار سنتی جنب پل مدن و بازار جمعه می بایست در دستور کار اعضای این ستاد باقی بماند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری آبادان باید نسبت به انجام ضدعفونی معابر و اماکن پرخطر اقدامات لازم را از سر گیرد تاکید کرد: تمام ادارات، بانک ها و دستگاه های اجرایی نسبت به ارائه گزارش عملکرد سه ماه خود در خصوص مقابله با کرونا به این فرمانداری اقدام کنند. 

 

فرماندار ویژه آبادان همچنین از شهروندان سالمند بالای ۶۵ سال خواست تا نسبت به انجام واکسیناسیون کرونا به ۲۲ مرکز تعیین شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراجعه کنند و یاد آور شد: می‌بایست درصد رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در بین شهروندان در اماکن عمومی بالا ببریم تا در روزهای آتی نسبت به انجام واکسیناسیون طیف گسترده‌تری از جامعه اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

کد خبر 1073099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha