رییس دولت سیزدهم از افراد کارآمد در کابینه استفاده کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رییس دولت سیزدهم بایستی از افراد کارآمد در کابینه استفاده کند، گفت: دولت باید مراقب باشد که افراد سفارشی و فارغ از ضوابط به جریان حاکمیت ورود پیدا نکند.

حجت الاسلام محمد صفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین مطالبات مجلس از دولت سیزدهم گفت: با توجه به شرایطی که امروز در کشور حاکم است اولویت اول ما این است که دولت برنامه ریزی دقیق و درستی در این مدت حداقلی داشته باشد و از نیروهای کارآمد استفاده کند.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت برای تشکیل کابینه باید همه مسایل و موارد را در نظر بگیرد تا خدای ناکرده افرادی سفارشی فارغ از ضوابط به جریان حاکمیت ورود پیدا نکنند.

 

وی ادامه داد: دولت باید مسئله اقتصاد را در اولویت قرار دهد چرا که تنگناها و مشکلاتی که امروز برای مردم ایجاد شده است به دلیل مسایل اقتصادی است و در همین راستا دولت باید برنامه ریزی دقیق تری برای تولید و حمایت از تولیدکننده داشته باشد.

 

صفری گفت: دولت بایستی کمک کند ما در حوزه محصولات تولیدی که داریم خصوصا در حوزه های کشاورزی، تجاری سازی شود؛ اگر ما اینها را در اولویت قرار دهیم همه در یک پروسه زمانی کوتاه مدت می توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مجلس قطعا همراه دولت است. ما در نامه ای از آقای رییسی دعوت کردیم که در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنند و آن هم به جهت کارآمدی و سلامتی بود که آقای رییسی در قوه قضاییه داشتند و در ادامه مسیر نیز مجلس و دولت در کنار همدیگر بایستی با برنامه ریزی دقیق و بهتر فارغ از احساس و عاطفه مشکلات جامعه را حل کنند.

کد خبر 1073123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha