توزیع ۵۷ فقره جهیزیه به مددجویان زنجانی در هفته ازدواج

صفری از اهداء ۵۷ فقره جهیزیه به نوعروسان زنجانی به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال همزمان با هفته ازدواج خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت هفته ازدواج با اشاره به پیوند آسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

هدایت صفری با تاکید بر اهمیت هفته ازدواج در حفظ و  تحکیم بنیان خانواده و گسترش سنت حسنه ازدواج گفت: برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج توسط کمیته امداد استان زنجان اجرا می شود که مهمترین آنها اهداء 57 فقره جهیزیه به نوعروسان می باشد که ارزش آن بیش از 8 میلیارد تومان برآوردشده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: جهت نهادینه شدن سنت حسنه ازدواج آسان در بین جوانان از زوج های جوان با مهریه پایین تجلیل خواهد شد.

 

صفری ادامه داد: به دلیل اهمیت ازدواج و خانواده این نهاد برنامه های مختلفی در هفته ازدواج با مشارکت سایر دستگاه ها اجرامی کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری کلاسهای آموزشی، مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی و تشویق و ترغیب زوج های جوان به فرزندآوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در بستر فضای مجازی و بصورت حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان، اهداء بسته های مشاوره ای به نوعروسان در شرف ازدواج از دیگر برنامه های این نهاد در هفته گرامیداشت ازدواج است.

 

صفری بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها، تجلیل از خیرین فعال در عرصه ازدواج، بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده را از برنامه‌های کمیته امداد استان در هفته گرامیداشت ازدواج عنوان کرد و گفت: به علت برگزاری مشاوره های قبل از ازدواج و سایر کلاس ها از جمله مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی و انتخاب آگاهانه به لطف الهی پایداری ازدواج در بین فرزندان خانواده های تحت حمایت این نهاد مطلوب است.

کد خبر 1073169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha