رگبار خسارت به برخی از واحدهای مسکونی روستایی آزادشهر زد

ملک حسینی با بیان اینکه خسارت ها رگبار و آبگرفتگی در آزادشهر جدی نبود، گفت: رگبار در روزهای گذشته به سقف برخی از واحدهای مسکونی روستایی خسارت وارد کرد.

«حمیدرضا ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در روزهای ابتدای هفته به مدت 48 ساعت بارش نقطه ای و شدید باران در محدوده ای از شهرستان آزادشهر اتفاق افتاد.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: براساس گزارشات هواشناسی حدود 79 میلی متر بارندگی نقطه ای را در برخی از نقاط آزادشهر شاهد بودیم که منجر به آبگرفتگی و برخی از خسارات به ابنیه شد.

 

ملک حسینی بیان کرد: براساس اخطاریه هواشناسی هشدارهای  لازم به دستگاه عضو شورای مدیریت بحران انجام شد و نیروهای ما در زمان وقوع بارندگی در آمادگی نسبی بودند.

 

وی افزود: ساعت 23 و 30 دقیقه دو روز گذشته این بارش رخ داد و نیروهای امدادی در محل حضور داشتند، خسارت بسیار جدی نداشتیم ولی این نوع بارش ها با توجه به شرایط جوی وجود داشت روان آب را به وجود آورد و بخشی از معابر شهری را این روان آب ها فرا گرفت و با حضور نیروی امدادی از بروز حوادثی که منجر به خسارت حاد برای شهروندان می شود جلوگیری کردیم.

 

این مقان مسئول بیان کرد: بر اثر این پیامد خسارتی به تاسیسات برق وارد شد که با هماهنگی مسئول اداره برق شهرستان برق را پایدار کردیم و برخی از مسیر شهر را برآورد ایشان 40 تا 50 میلیون تومان است.

 

ملک حسینی یادآور شد: بخش هایی از واحدهای مسکونی دچار آبگرفتگی از سقف شدند و این واحدهای مسکونی از طریق دهیاری ها به بنیاد مسکن معرفی شده تا تسهیلات به منظور تعمیرات این واحدها در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 1073271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha