برنامه فرهنگی، هنری و ادبی استعدادیابی کودکان برگزار شد

نوروزی گفت: همزمان با روز قلم برنامه فرهنگی و هنری و ادبی استعداد یابی در سطح کودکان صومعه‌سرا برگزار شد.

«فاطمه نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت روز قلم اظهار کرد: همزمان با ۱۴ تیر روز قلم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز صومعه‌سرا، با همکاری آکادمی فوتسال جام آواران، برنامه فرهنگی وهنری و ادبیِ استعداد یابی را در سطح کودکان برگزار کرد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا افزود: کودکان فوتبالیست باشگاه جام آواران به همراه اولیا و مربیان ورزشی خود در کانون حضور پیدا کرده و در این برنامه شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف شناسایی استعداد کودکان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا شد گفت: مربیان کانون با اجرای  فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله؛ نویسندگی خلاق، نقاشی خلاق، قصه گویی وخوشنویسی، استعداد شرکت کنندگان در این برنامه را سنجیدند تا با بررسی آثار به دست آمده از آنها به کارگاه‌های مختلف در کانون هدایت شوند.

 

نوروزی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه به صورت ویژه و گسترده به برگزاری کارگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ارتباط دوسویه رسانه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند تاثیر خوبی در فرهنگ سازی و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد و توانمند شهرستان داشته باشد

کد خبر 1073287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha