۱۴ روستای دیگر در فارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

سهرابی گفت: با اتصال ۱۴ روستای جدید فارس به شبکه ملی اطلاعات به اینترنت پرسرعت همراه، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه 15 تیر) با اشاره به تداوم توسعه زیرساخت های ارتباطی در نقاط روستایی و کم برخوردار فارس در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 2 هزار و 400 خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: این تعداد با اتصال 14 روستای جدید فارس به شبکه ملی اطلاعات به اینترنت پرسرعت همراه دست یافته اند.

وی اضافه کرد: در یک هفته گذشته روستاهای شهرستان های خنج، بوانات، لامرد، سپیدان، ممسنی و بیضا از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات به شبکه پهن باند سیار همراه اول مجهز شدند.

​سهرابی تصریح کرد: اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات باعث بهبود کیفیت زندگی در این مناطق می شود و امکان دسترسی ساکنان روستاها به جدیدترین خدمات دیجیتال، ایجاد ظرفیت اشتغال و نوآوری، تحقق عدالت ارتباطی و عدالت آموزشی را افراهم می کند.

وی از راه اندازی سایت جاده ای اپراتور اول در محور مواصلاتی «قلات-خانه زنیان» نیز خبر داد و عنوان کرد: با احداث این سایت، هشت کیلومتر از این محور تحت پوشش همراه اول قرار گرفته است و پوشش مکالمه روستای «همت آباد» از توابع شهرستان شیراز نیز با جمعیت 800 نفر کامل شد.

کد خبر 1073356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha