استاندارد کردستان از تولیدکنندگان داخلی پشتیبانی می‌کند

ژیلا یزدانی گفت: اداره‌کل استاندارد کردستان با ایجاد انگیزه تولید در واحدهای تولیدی و تسهیل‌سازی از طریق اجرای بسته‌های حمایتی، از تولیدکنندگان داخلی پشتیبانی می‌کند.

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: همه ساله رهبر معظم انقلاب متناسب با شرایط حاکم بر کشور سال را به نامی مزین می‌فرمایند تا این مهم، سر لوحه برنامه‌ریزی‌های مسئولان و مردم قرار گیرد.

 

یزدانی افزود: امسال نیز سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده و پر واضح است که برای تحقق این شعار باید به تمامی عوامل مؤثر در تولید توجه شود.

 


وی عنوان کرد: تولید ملی هر کشوری یکی از شاخص‌های ارزیابی میزان پیشرفت و توسعه‌یافتگی کشورها است و یکی از ارگان‌هایی که نقش مهمی در بحث تولید دارد، سازمان ملی استاندارد ایران است.

 

مدیرکل استاندارد استان کردستان تأکید داشت: حمایت از تولید ملی و کنترل کیفیت محصولات عرضه شده در بازار، یکی از اصلی‌ترین وظایف این سازمان است و در این راستا از رفع موانع تولید حمایت می‌کند و از تسهیل‌سازی در ارائه خدمات به منظور استانداردسازی و کنترل کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی پشتیبانی می‌کند.

 

یزدانی در پایان خاطر نشان کرد: این اداره‌کل سعی دارد با توجه به خط مشی سازمان و همچنین در راستای تحقق شعار امسال، با ایجاد انگیزه تولید در واحدهایو تولیدی و تسهیل سازی از طریق اجرای بسته‌های حمایتی، از تولیدکنندگان داخلی، پشتیبانی نماید.

کد خبر 1073524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha