تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان رشت

فتح اللهی از اعمال طرح تشدید محدودیت های کرونایی و عدم صدور برگه تردد به دنبال قرمز شدن وضعیت شهرستان رشت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « علی فتح‌اللهی» امروز(چهارشنبه، ۱۶ تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهر رشت با روند افزایشی شیوع کرونا ویروس اظهارکرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان رشت از روز گذشته (۱۵ تیر) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در وضعیت قرمز فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند افزود: جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، ادارات نیز با ظرفیت ۳۰ درصد و دستگاه‌های خدمات رسان هم با ظرفیت ۵۰ درصد در این ایام فعالیت خواهند داشت.

 

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز کرونایی اعلام کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای قرمز ممنوع بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی است.

 

فتح‌اللهی با بیان اینکه محدودیت تردد از ساعت ۲۲ الی۳ بامداد در معابر همچنان پابرجا بوده و با شدت بیشتری اعمال می‌شود تصریح کرد: متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

وی در پایان صدور برگه تردد را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه هیچ مجوز ترددی در فرمانداری صادر نمی‌شود خاطرنشان ساخت: صدور مجوز جدید تردد ممنوع است اما برگه ترددهایی که از قبل صادر شده همچنان داریا اعتبار است.

کد خبر 1073643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha