کمبود منابع آبی آسایش و آرامش مردم را به هم ریخته است

منتظری گفت: کمبود منابع آبی آسایش و آرامش مردم را به هم ریخته و این مسئله به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز(چهارشنبه 16 تیر) در جلسه اضطراری نمایندگان استان گلستان با موضوع آب و مشکلات آبرسانی اظهار کرد: کمبود منابع آبی آسایش و آرامش مردم را به هم ریخته و این مسئله به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.


دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه برخی خواسته و ناخواسته به مسئله مشکلات مردم در قطعی آب و برق دامن می زنند، ادامه داد: سطح انتظارات مردم بالا است و پس از انتخابات از مسئولان توقع داشتند مشکلات آنها کمتر شود.

 

منتظری به نابه سامانی های فضای مجازی اشاره کرد و  گفت: باید اقداماتی را در نظر بگیریم که در حوزه آب منطقه ای رنج ها و مشکلات کاهش پیدا کند،  مردم با مشکلاتی مثل مسکن، معیشت و اشتغال رو به رو هستند و نباید با مشکلات آب و برق کاسه صبر مردم را لبریز کنیم.

 

وی افزود: در  نشست با مجمع نمایندگان تلاش می کنیم که بتوانیم این مسائل را برطرف کنیم، مشکل اساسی ما در حوزه مدیریت تولید است و باید تلاش کنیم این مشکلات برطرف شود.

 

این مقام مسئول متذکر شد: بنا شد نشست تخصصی اتفاق بیفتد و به یک مدل در تامین برق دست پیدا کنیم و قابل پیش بینی است که در سال آینده نیز چنین مشکلاتی را شاهد باشیم.


منتظری بیان کرد: کاسه صبر مردم لبریز شده و برای حل مشکلات باید جهادی عمل کرد و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

 

کد خبر 1073722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha