کتابخانه عمومی شهر شادمهر مقدمه ای برای پرورش نسل فرهیخته است

زنگنه گفت: اینکه از ثروت خود برای دیگران بگذارید کاری بسیار بزرگ و نشان از سلامت نفس و عدم تعلق شما به امورات دنیوی است و این بنای خیر مقدمه ای برای حضور کودکان و نوجوان در این کتابخانه و پرورش نسلی فرهیخته برای آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن زنگنه» امروز چهارشنبه (۱۶ تیر) در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهر شادمهر گفت: در قرآن هر جا سخن از این است که ای مسلمانان جهاد کنید، ابتدا جهاد را در گذشتن از ثروت و تعلقات دنیوی می داند و بعد از نفس و وجود خود.


نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات با تشکر از خانواده حاج رمضانعلی رضایی،خیر کتابخانه ساز شهر شادمهر، افزود: اینکه از ثروت خود برای دیگران بگذارید کاری بسیار بزرگ و نشان از سلامت نفس و عدم تعلق شما به امورات دنیوی است.


زنگنه با ویژه خواندن شهر شادمهر، گفت: این بنای خیر مقدمه ای برای حضور کودکان و نوجوان در این کتابخانه و پرورش نسلی فرهیخته برای آینده کشور است.

 

در ادامه مصطفی محمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان مه ولات ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: نعمت وجود کتابخانه در این شهر فرهیخته باعث خواهد شد بیش از پیش شاهد رشد، شکوفایی و پرورش نسلی فرهیخته، با فرهنگ و دارای درک بالای اجتماعی، اقتصادی و ... باشیم.

کد خبر 1073735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha