صحت برگزاری انتخابات شورای اسلامی در شهرستان کرمان تأیید شد

فرماندار کرمان گفت: صحت برگزاری انتخابات شورای اسلامی در همه شهرهای شهرستان کرمان به تأیید رسید.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری؛ علی‌بابایی گفت: صحت برگزاری انتخابات شورای اسلامی در 13 شهر شهرستان کرمان شامل اختیارآباد، اندوهجرد، باغین، جوپار، چترود، راین، زنگی‌آباد، شهداد، کاظم‌آباد، کرمان، گلباف، ماهان و محی آباد مورد تأیید قرار گرفت.

 

 

فرماندار کرمان افزود: پس‌ از بررسی شکایات واصله و انجام اقدامات و بررسی های لازم، هیئت اجرایی و نظارت صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کرمان را تأیید کرد.

 


بابایی گفت: در اجرای بند 2 ماده 73 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی چنانچه کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می تواند حداکثر ظرف مدت دو روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیئت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.

 

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی گفت : گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت آگاهانه و پرامید مردم ایران اسلامی در جشن ملی انتخابات، حماسه‌ای به یادماندنی رقم زد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار نظام و یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود.

 

 

فرماندار کرمان تصریح کرد: از زحمات خالصانه همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه و ... صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 1073740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha