فشار کم آبی با راه اندازی سدنرماب کاهش می یابد

آریان پور گفت: مخزن سد نرماب آماده است وباید شبکه آن تکمیل شود و بتوانیم فشار کم آبی را از روی استان گلستان برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رضا آریان پور» عصر امروز (چهارشنبه 16 تیر) در جلسه اضطراری نمایندگان استان گلستان با موضوع آب و مشکلات آبرسانی اظهار کرد: در روز گذشته در شرق استان گلستان مسئولان آب و فاضلاب در شهرستان کلاله حضور یافتند و پیگیر رفع مشکلات آب شرب این منطقه بودند.

 

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی  به راه حل های طولانی مدت تامین آب اشاره کرد و گفت: هرچقدر چاه حفر کنیم در آینده با مشکل رو به رو می شویم و باید به راه حل های طولانی مدت مثل آب شرین کن و استفاده از آب های جاری است.

 

آریان پور به سد نرماب اشاره کرد و گفت: طبق دورنمایی که ترسیم شده 30 درصد از آب شرب استان گلستان از سدنرماب تامین می شود، مخزن سد آماده است وباید شبکه آن تکیمل شود و بتوانیم فشار کم آبی را از روی استان گلستان برداریم.

 

وی بیان کرد: با پیگیری های نمایندگان مجلس امیدواریم  اعتبارات خوبی در سال 1401 برای آب استان  به ویژه بهره برداری از سدنرماب در نظر گرفته شود.

 

این مقام مسئول به تعیین الگوی کشت و حمایت جهادکشاورزی از کشاورزان اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی شالی بهترین درآمد را برای کشاورزان  دارد و به عنوان نماینده مجلس هم باید از معیشت مردم دفاع کنیم و هم حافظ منافع مردم نیز باشیم.

 

کد خبر 1073771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha