خودروهای غیربومی در مبادی ورودی گیلان اعمال قانون می‌شوند

سردار ملکی از طرح ویژه پلیس راهور گیلان برای برخورد با مخدوش‌کنندگان پلاک خودروها در زمان اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی خبر داد و گفت: خودروهای غیربومی در مبادی ورودی گیلان اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیز الله ملکی» امشب (چهارشنبه، 16 تیر) در گفت‌وگوی خبری اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در گیلان همزمان با قرمز شدن رنگ شهرهای آستارا و رشت را تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به این موضوع خودروهای غیربومی در مبادی ورودی گیلان اعمال قانون می‌شوند.
 
 
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه بر اساس تجربیات به دست آمده از گذشته، برخی اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو برای تردد در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی می‌کنند عنوان کرد: ما از ابتدای شیوع کرونا شاهد بروز برخی رفتارها از رانندگان بودیم که به نوعی نظم و انظباط ترافیک را زیر سؤال می‌برد.
 
سردار ملکی با تاکید بر اینکه در دوره‌های گذشته اعمال محدودیت‌های کرونایی، مخدوش کردن پلاک خودرو یا دستکاری در آن یک بی‌نظمی را در سطح استان گیلان ایجاد کرده بود تصریح کرد: برخی مواقع هم متاسفانه خودروهای فاقد پلاک را شاهد بودیم برخی هم روی پلاک پوششی می‌گذاشتند تا توسط دوربین‌ها و یا پلیس رؤیت و اعمال قانون  نشوند.
 
وی از تمهیدات فرماندهی انتظامی استان گیلان جهت جلوگیری از این دست اقدامات مخل نظم در زمان اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی سخن گفت و ابراز داشت: به پلیس راهور گیلان ابلاغ کردیم که برخورد قاطعی با اینگونه از رانندگان داشته باشند همچنین در همین راستا یک تعامل مشترک هم با مرجع قضایی برقرار کرده‌ایم.
 

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعمال قانون بیش از 14 هزار خودرو از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و یادآور شد: حدود 320 خودرو هم توسط پلیس توقیف شدند از طرفی یک طرح گسترده در استان گیلان داریم که با آن دسته از رانندگانی که به حق مردم تجاوز کرده و اینگونه رفتار می‌کنند حتما برخورد شود.

 
سردار ملکی استمرار محدودیت‌های تردد شبانه را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه دو شهرستان گیلان به رنگ قرمز کرونایی در آمده‌اند بنابراین در بحث ترددهای شهری و اعمال محدودیت‌ها باید این موضوع حتما از طریق ستاد مقابله با کرونا در استان تصمیم‌گیری و به نیروی انتظامی ابلاغ شود.
 
وی با اشاره به اینکه در مبادی ورودی به گیلان خودروهای غیربومی که جهت سفر به استان عزیمت می‌کنند حتما اعمال قانون می‌شوند ابراز داشت: در همینجا باید از تمامی هموطنان درخواست کنم که مسافرت خود را به گیلان به وقتی دیگر موکول کنند تا بتوانیم پس از بهتر شدن وضعیت و از بین رفتن کرونا از آنان پذیرایی به عمل آوریم.
 
 
 
کد خبر 1073796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha