۵۰ میلیارد ریال عواید نامشروع حاصل از مواد افیونی

شجاعی نسب گفت: ۵۰ میلیارد ریال عواید نامشروع خرید و فروش مواد مخدر توسط اعضای باند معروف قاچاق مواد افیونی دربیرجند توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «حسن شجاعی نسب» امروز (۱۷ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: با دریافت گزارشی از مراجع قضائی مبنی بر اینکه اعضای یکی از باندهای معروف قاچاق مواد مخدر كه به اتهام حمل موادافیونی در زندان به سر مي برند داراي اموال و دارايي هاي بسياري هستند و اين در حالي است كه هيچ فعاليت اقتصادي انجام نداده  اند که این موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

 

جانشین انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچیان دستگیر شده به نظر می رسید اين اموال از راه قاچاق مواد مخدر حاصل شده که شناسايي اين اموال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی پیگیری شد.

 

سرهنگ شجاعی نسب افزود: مأموران با بهره گيري از امكانات فني، استعلامات لازم و بررسی حساب های متهمان و نزديكان آن ها، چندين حساب با تراكنش هاي بالا شناسايي کردند كه در تمامي اين حساب ها وجوه به صورت كارت به كارت واريز و برداشت شده و در يك لحظه در چندين حساب جا به جا و منتقل شده بود.

 

وی تصریح کرد: مأموران با بررسی دقيق تر حساب ها، بررسي اسناد و مدارك و كارت هاي كشف شده از متهمان در زمان دستگيري به این نتیجه رسیدند که تمامي اين حساب ها در اختيار متهمان بوده و نقل و انتقال وجوه از عوايد نامشروع حاصل از خريد و فروش مواد مخدر حاصل شده که رقم آن بالغ بر 50 میلیارد ریال است.

 

 

 

کد خبر 1073884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha