هرگونه تجمع و ازدحام موجب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا می شود

حیدرزاده از افزایش آمار مبتلایان در سطح استان خبر داد و گفت: هرگونه تجمع و ازدحام و مسافرت در نقاط مختلف استان سبب افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ می شود.

« آبتین حیدرزاده »با بیان اینکه تعداد مبتلایان و موارد بستری بر اثر کووید ۱۹ در سطح استان در حال افزایش است به خبرنگار شبستان گفت: هر گونه تجمع و ازدحام در مراکز تفریحی و زیارتی موجب افزایش ابتلا و انتقال ویروس کرونا می شود.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان افزود: در حالی که نسبت به سفرهای غیرضروری هشدار داده شده اما شاهد ورود مسافران به استان هستیم به طوری که در شهرهای سیاهکل، آستارا، املش و شفت حضور پرتردد مسافران موجب بالارفتن آمار ابتلا شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم برای کنترل وضعیت کنونی گفت: کارکنان حوزه بهداشت و سلامت تمامی تلاش خود را برای بهبود وضعیت و کنترل روند کنونی انجام می دهند اما در این مسیر، همکاری دستگاه های مختلف مانند نیروی انتظامی استان، اصناف و مردم نیاز است.

 

حیدرزاده تاکید کرد: رستوران ها، سواحل، اماکن مذهبی، قهوه خانه ها و چایخانه ها و فروشگاه های بزرگ، نقاط خطرآفرین هستند که انتقال و ابتلای بیماری در آن ها بسیار زیاد است.

کد خبر 1073925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha