برگزاری مسابقه دلنوشته و خاطره نویسی غدیر در فضای مجازی

احمدی از برگزاری مسابقه دلنوشته و خاطره نویسی با موضوع غدیر همزمان با عید غدیر خبر داد.

«حسین احمدی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت از برگزاری جشنواره شعر ولایت در کمیجان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نخستین جلسه ستاد غدیر شهرستان کمیجان در سال جاری با حضور حجت الاسلام خلیلی امام جمعه کمیجان، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شده که در این جلسه برنامه ریزی های برای این ایام انجام شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان، تبیین فرهنگ دینی و علوی را در جامعه ضروری دانست و بیان کرد: دهه ولایت فرصت مناسبی برای این مهم است و باید از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده کنیم.

 

وی به  برگزاری جشن عید ولایت و امامت با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خبر داد و ادامه داد: این جشن ها با همکاری پایگا ههای مقاومت بسیج، ائمه محترم جماعات، هیآت امنای مساجد شهر و روستاها در ایام قربان تا غدیر در سطح شهرستان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول برگزاری عصر شعر ولایت با حضور اهالی فرهنگ و ادب کمیجان و تعدادی از مسولین در دفتر امام جمعه را از دیگر برنامه های این ایام دانست و اضافه کرد: خطبه خوانی غدیر و چاووشی خوانی در ایام قربان تا غدیر در برخی روستاهها و شهر کمیجان و میلاجرد از دیگر برنامه ها است.

 

احمدی به برپایی نمایشگاه مجازی تجسمی با عنوان « مسیر سبز » در رشته های مختلف هنری در ایام عید قربان تاغدیر نیز اشاره کرد و گفت: دیدار و سرکشی با تعدای از سادات فرهنگی، خانواده شهدا، مددجـویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان در ایام قربان تا غدیر، برگزاری مسابقه دلنوشته و خاطره نویسی با موضوع غدیر در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت برنامه شاد از برنامه های دیگر این ایام است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلام افراد گفت: در این راستا نیز با تشکیل کارگروه مجازی دهه امامت و ولایت (ویژه غدیر) تدابیر لازم به منظور سلامت افراد اندیشیده شده است و بسیاری از برنامه ها با بهره گیری از فضای مجازی انجام می شود.


این مقام مسئول همچنین برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع غدیر را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: امید است با برگزاری این برنامه ها بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و همچنین آشنایی هر چه بیشتر کودکان با نوجوانان با غدیر برداریم.
 

کد خبر 1073954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha