قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام خاموشی چراغ ها حاکم است/ تقاضا برق ذخیره ای برای چراغ های راهنما

سرهنگ محمدی گفت: قوانین راهنمایی و رانندگی برای عبور از چهار راه هنگام خاموشی چراغ های فرمان پلیس حاکم است.

سرهنگ «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، به قطعی برق و خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و اظهارداشت: در برخی از این مناطق با قطعی برق، پلیس فرامین را اجرا و از شلوغی و بی نظمی جلوگیری می کند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی امکان حضور ماموران پلیس در همه چهار راه ها امکان پذیر نیست و در مواقع خاموشی ها مردم برای روان سازی ترافیک همکاری کنند.

 

وی با اشاره به قطعی برق و خاموشی چراغ های راهنما و ضرورت همکاری مردم تصریح کرد: در چنین شرایطی قوانین راهنمایی و رانندگی برای عبور از چهار راه باید اجرا شود که در کتاب های آیین نامه ای حق تقدم ها را مشخص کرده است.

 

*تقاضا برق ذخیره ای برای چراغ های راهنما

 

سرهنگ محمدی با بیان اینکه نقش چراغ های راهنما در روان سازی ترافیک مهم است، گفت: تقاضا برق ذخیره ای برای چراغ های راهنما قبلا انجام شده اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

 

وی ادامه داد: با چنین تکنولوژی دغدغه ای برای زمان قطعی برق نخواهیم داشت و وضعیت چهار راه ها با چراغ مدیریت خواهد شد.

 

*ورود و خروج به شهرهای قرمز ممنوع

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به موج پنجم شیوع ویروس کرونا گفت: شهرهای اصفهان، اردستان و کاشان در وضعیت پرخطر قرار دارند و ورود و خروج به این شهر ممنوع شده و خوذروهای غیربومی امکان ورود به اصفهان را نداشته و خودروهای این شهرها نیز از منطقه خود خارج نمی شوند.

 

وی اضافه کرد: مراکز خدمات پلیس مثل مراکز شماره گذاری و گواهینامه نیز با اعمال محدودیت ها تعطیل هستند و بازگشایی و شروع به کار مجدد آن به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

کد خبر 1073963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha