مرگ و میر کودکان سیستان و بلوچستانی بر اثر دلتا کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به سیر صعودی مرگ و میر بر اثر کرونا در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: شاهد ابتلای کودکان سیستان و بلوچستانی به دلتا کرونا و مرگ آنها هستیم.

«سید مهدی طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان وضعیت کرونا را در سیستان و بلوچستان بحرانی و خطرناک توصیف کرد و بیان داشت: همچنان در سایه سهل انگاری برخی از مردم، مرگ و میر بر اثر کرونا در سیستان و بلوچستان صعودی است.

 

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: ظرف 24 ساعت گذشته 32 نفر دیگر در سیستان و بلوچستان قربانی کرونا شدند و این نشان از سیر صعودی مرگ و میر را در استان نشان می دهد.

 

طباطبایی گفت: همچنین در شبانه و روز گذشته هزار و 298 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که با این تعداد، آمار کل مبتلایان به 66 هزار و 354 نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به شرایط بسیار بحرانی و خطرناک کرونا در استان، افزود: متاسفانه شاهد ابتلای کودکان و مرگ و میر آنها هستیم که این هشداری به همه خانواده هاست تا با داشتن علائمی همچون تنگی نفس، تب، بدن درد، گلو درد و آبریزش بینی به مراکز غربالگری کرونا مراجعه کنند.

 

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، قرنطینه خانگی، زدن ماسک، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا الزامی است.

کد خبر 1073970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha