پیش‌همایش «حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی» برگزار شد

پیش‌همایش حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، پیش‌همایش حکمت اسلامی و فضای مجازی با حضور «میثم چگین» رییس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی» برگزار و سرکار خانم «نسیم مجیدی» به عنوان دبیر کمیسیون اهداف برگزاری پیش‌همایش را تبیین کردند.

همچنین در این پیش‌همایش حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شمسی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با موضوع «حکمت اسلامی، تعالی فضای مجازی و گام دوم انقلاب» و «اسماعیل قدیمی» استاد مدعو دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با موضوع «معیارهای حکمت دینی و علمی در فضای مجازی» سخنرانی کردند.

«مستوره عزت‌زاده» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با موضوع «رسانه‌های گفت‌وگو محور، گستره همگانی و ارتقای سواد فرهنگی جامعه ایرانی» و «عطاءالله ابطحی» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران نیز با موضوع «علوم، دانش،فناوری و تعالی انسان مجازی» در این پیش‌همایش به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.

«جواد علی‌پور» عضو هیات علمی دانشگاه تبریز با موضوع «اخلاق در فضای مجازی رویکردها، چالش‌ها و ابعاد» و «ندا سلیمانی» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز با موضوع «خودمجازی و روند شکل‌گیری آن» در این پیش‌همایش سخنرانی کردند.

بنابر این گزارش، همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی به صورت ملی در ۱۳ محور از هشت تا ۲۴ آبان سال جاری برگزار می‌شود که یکی از محورهای آن حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی به شمار می‌رود و آذربایجان‌شرقی در این محور به عنوان استان معین انتخاب شده است.

کد خبر 1074022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha