کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا میزبان مسابقات ورزشی

چادرنشین گفت: به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا، مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون و نوجوانان محله کوی مهرگان نکا برگزار شد.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کار در مسجد کار بسیار بزرگ و با اهمیتی است و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در امورات مختلف نقش آفرینی کرده و جوانان را به سمت مساجد سوق دهند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در راستای طرح اوقات فراغت، مسابقات ورزشی در این کانون در رشته فوتبال دستی، طناب زنی، پینگ پنگ و دارت برگزار شد و مسابقات فرهنگی هم در دستور کار است.

 

چادرنشین گفت: به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)  مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون و نوجوانان محله کوی مهرگان نکا برگزار شد و از برگزیدکان تجلیل شد.

 

وی افزود: در فصل تابستان قرار داریم و هر ساله در این ایام در کنار برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا اجرا می شد و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به صورت ویژه در دستور کار بود که امسال این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های ستاد کرونا برگزار می شود. 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا بیان کرد: افرادی که متولی امور مساجد هستند؛ می توانند در میدان ورزش و میدان تفریحات سالم هم اثرگذار باشند و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا تلاش دارد تا در این بخش بچه های پرانرژی را جذب مسجد کند.

 

چادرنشین یادآور شد:  استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و ورزشی در کنار ظرفیت های دیگر مساجد در بخش عبادی و اجتماعی می تواند جوانان و نوجوانان را به سمت فعالیت های مسجدی و ارزشی سوق دهد.

کد خبر 1074069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha