صدا و سیما و آموزش و پرورش نسبت به بنیاد خانواده وظیفه سنگین دارند

سهرابی گفت: وظیفه صدا و سیما و آموزش و پرورش برای نقش برآب کردن نقشه دشمن برای ضربه زدن به بنیاد خانواده و نهاد مقدس آموزش و پرورش سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان و تربیت نسل آینده نقش مهمی دارد و صدا و سیما در انجام این مهم آماده انجام همکاری های لازم است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: شاهد همکاری خوبی در استان فارس بین صدا و سیما و آموزش و پرورش وجود دارد اما باید برای کسب نتیجه بهتر افزایش یابد.

وی اضافه کرد: معرفی ظرفیت ها و توانمندی های دستگاه های مختلف نظام از وظایف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است تا مردم را دلگرم و از سازمان ها قدردانی کند.

سهرابی تصریح کرد: رسانه های غربی و برنامه های آنها برای ضربه زدن به بنیاد خانواده و نهاد مقدس آموزش و پرورش نقشه دارند و دشمنان انقلاب در سال های اخیر با ساخت برنامه های ضد فرهنگی به دنبال خدشه وارد کردن به تربیت دینی و اسلامی بوده اند که وظیفه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و آموزش و پرورش کشور را سنگین تر از قبل کرده است.

وی ادامه داد: صدا و سیما با استفاده از ظرفیت های موجود توانسته در حوزه های تولید فکر و اندیشه و پرورش خلاقیت ها به عنوان یک سرمایه معنوی بزرگ، نقشه های دشمنان برای فرزندان این آب و خاک را خنثی کند.

«فرهاد اسماعیلی»، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این نشست گفت: همراهی صدا و سیمای فارس با آموزش و پرورش مطلوب است و برای ارتقای فرهنگ در استان گام های خوبی برداشته است.

کد خبر 1074087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha