تعامل آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز فارس الگوی مناسبی برای کشور است

حکیم زاده گفت: برنامه ریزی های صدا و سیمای مرکز فارس و آموزش و پرورش این استان، می تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق کشور برای تربیت دانش آموزان با هویت انقلابی-اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضوان حکیم ‌زاده»، در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: صدا و سیمای فارس با استفاده از ظرفیت های موجود درون استانی و همکاری خوب با آموزش و پرورش، توانسته است، زمینه رشد و پرورش دانش آموزان را به عنوان سرمایه های کشور فراهم کند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: ایفای نقش موثر صدا و سیما در دوران کرونایی جامعه و همکاری با آموزش و پرورش موجب کاهش دغدغه دانش آموزان، معلمان و والدین شده است که کرونا را به یک فرصت جدید برای خدمتگزاری تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: برنامه های خوب صدا و سیما و همکاری با آموزش و پرورش در بحران کرونا فرصت استفاده دانش آموزان از برنامه های آموزشی غیر حضوری را فراهم کرد.

حکیم زاده تاکید کرد: برنامه ریزی های صدا و سیمای مرکز فارس و آموزش و پرورش این استان، می تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق کشور باشد و کرونا را به یک فرصت مطلوب برای تربیت دانش آموزان با هویت انقلابی-اسلامی تبدیل کند.

کد خبر 1074094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha